Program
Dzień I (Facility Management bez tajemnic)
1 Europejskie modele funkcjonowania rynku FM.
- Dlaczego rynek FM się konsoliduje?
- Czy firmy obszaru PM będą dążyły do zdobywania kompetencji usługodawców z rynku FM, czy na odwrót?
- Długość kontraktu i jego wpływ na działalność podstawową najemcy
- Jak prawidłowo rozpoznawać kompetencje partnera biznesowego?
- Do jakiego modelu funkcjonowania dąży polski rynek FM?
2 Serwis techniczny szyty na miarę współczesnego najemcy
- Jakie formy powinien przyjmować helpdesk, by był skuteczny?
- Usuwanie usterek w określonym kontekście czasowym – co oferuje rynek? Czego wymaga najemca?
- Technik stacjonarny czy mobilny? Jakie rozwiązania sprawdzają się w praktyce?
- Automatyzacja w zarządzaniu systemami technicznymi obiektu – wady i zalety
- Modele współpracy a wartość kontraktu – kiedy koszty mogą maleć?
3 Nowa definicja serwisu czystości w obiektach komercyjnych
- Wpływ nowoczesnych procedur na jakość świadczenia usługi czystości
- Innowacyjne narzędzia i usługi w obszarze utrzymania czystości
- Modele funkcjonowania serwisów czystości w nowoczesnych modelach kontraktów
- Środki czystości, które zrewolucjonizują proces czyszczenia
- Synergie – czyli do czego jeszcze może się przydać serwis czystości?
4 FM w logistyce i produkcji – wsparcie techniczne dla core klienta
- Specjalistyczne kadry w obiektach o trudnej lokalizacji
- Dostawy mediów w ciągłości procesów produkcyjnych i logistycznych – przykładowe kontrakty i współpraca
- Katalog najskuteczniejszych optymalizacji, które warto wdrażać w swoim obiekcie
- W jaki sposób duże powierzchnie wpływają na kształt kontraktów w sektorze FM?
- Jakie pozalokalizacyjne czynniki wpływają na opinie najemców o jakości obiektów logistycznych?
- Wsparcie FM dla Służb Utrzymania Ruchu
Dzień II (Property Management i Asset Management dla najemców)
5 Centra handlowe. Nowoczesne strategie marketingowe a rola Property
Managera.
- Bieżące pozycjonowanie centrum handlowego jako punkt wyjścia do podejmowania – działań promocyjnych
- Zwiększanie obrotów centrum handlowego
- Zwiększanie frekwencji centrum handlowego- najlepsze praktyki
- Wykorzystanie narzędzi online w sferze B2B i B2C
- Modele promocji nowego obiektu handlowego
- Strategie marketingowe centrum handlowego po rewitalizacji i repozycjonowaniu
- Zarządzanie kryzysowe wizerunkiem centrum handlowego
6 Property Management vs Assets Management a rynek najemcy
- Kompetencje działów AM i PM, jak rozumie je rynek i w jaki sposób nimi zarządza?
- Kontraktowanie serwisów – zasady doboru partnerów i podwykonawców
- Czym jest Tenants Relation Management?
- Doradztwo, audyty i raportowanie – jak ewoluowały przez lata u najważniejszych dostawców usług AM I PM? Jakie innowacje oferują teraz?
7 Deweloperzy przyjaźni najemcom – opieka posprzedażowa w cyklu życia
nieruchomości
- Dlaczego najemca powinien myśleć o współpracy z deweloperem mającym doświadczenie w zarządzaniu?
- Sprzedaż nieruchomości a ciągłość serwisów FM i obsługi PM, AM
- Umowa typu pre-leas – czyli co najemca może wynegocjować w momencie planowania inwestycji?
- Fit out i dostosowanie powierzchni biurowej do specyficznych potrzeb najemcy
- Serwisy polecane przez deweloperów, dlaczego warto mieć je na względzie?
|